Vänder rumpan till!!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Annzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 694

Annzi

Trådstartare
När jag har stått o kliat pållen en stund o klappat o gosat lite så ska hon alltid vända baken till... hon ska inte sparka eller nåt sånt utan bara vänder rumpan mot mig! Vad är det hon vill då?
Är det nån typ "parningsgrej"! :p :confused:

Min gamla gör så....hon vill bli kliad på innan låret...det är sååååå skönt!!!!

Mitt ungsto gör likadant, hon vänder rumpan till och backar på en tills man kliar henne! :D

Verkar vara mest ston som gör såhär eller?? :confused:

Som alla andra sagt; KLIA MIG! :D
Våra hästar är likadana, speciellt mammas arabkorsning :crazy:
Hon släpper knappt ut en från hagen när man väl börjat...

Så det är bara att klia på ;) :p

*lånar knapp*

Mitt sto gör likadant. Hon kan backa flera meter efter mig om jag backar.. BARA för att det är ju så grymt skönt när man kliar på baken brevid svansroten på bägge sidorna.. Och mulen och halsen blir en kilomeeeeter långa.
:rofl: :rofl:

Okej jag får väl ge mig o klia henne då :rofl:
Hon verkar inte ge sig...

"Och mulen och halsen blir en kilomeeeeeeter långa."
Det blir dom verkligen, särskilt om man kliar bakom öronen där manen börjar :love:

vet en shettis som gjorde så, hon kunde komma rusande i hagen och vända baken till. Alal var livrädda för henne men hon ääälskar att bli kliad precis vid svansroten :D

Hehe nu har ja testat! O guuuuuud så skönt de va o bli kliad på baken! :D Särskilt under svansen! Så nu blev man ännu populärare...

Så gör min mammas åring med! Går man iväg kommer hon efter och vänder baken till just för att man ska klia henne!

Liknande trådar

Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 716
Senast: Brynja
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 736
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 470
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur