Vandra i Norrland

pepp

Trådstartare
Har länge varit sugen på vandra (gärna med hund) men det har aldrig blivit av.

Bor ju uppe i Luleå, så hade varit enkelt om det fanns nånstans i närheten där man kan gå..
Norge lockar dock väldigt mycket p.g.a vyerna.. men vet inte hur man enklast tar sig dit? Kommer måsta gå själv p.g.a ointresserade vänner.
 
Är det första gången och själv så gå någon av kungsledens tre norra etapper. Lätt att ta sig dit/hem, vackert, lättnavigerat och säkert att vandra själv då man stöter på människor hela tiden.

Har länge varit sugen på vandra (gärna med hund) men det har aldrig blivit av.

Bor ju uppe i Luleå, så hade varit enkelt om det fanns nånstans i närheten där man kan gå..
Norge lockar dock väldigt mycket p.g.a vyerna.. men vet inte hur man enklast tar sig dit? Kommer måsta gå själv p.g.a ointresserade vänner.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 123
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 515
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp