Vandrande pinnar

Sv: Vandrande pinnar

Ja, min kompis letar efter sådana...har gjort det ett bra tag nu. Kruxet är att han bor i Norrland...visserligen har jag förvaltat djur åt honom förut ett tag när han hittat nåt nere i GBG, men då har det alltid varit i samband med att någon ska uppöver och kan ta med dessa. Jag har tyvärr inget akvarium eller liknande, så jag har ingen möjlighet att ta hit dom...synd eftersom han letat ett tag...

Smygannonsering?? :angel: Tänkte bara kolla om det fortfarande är "inne" med pinnar.. ;)

Du ska möjligtvis inte neråt Gävle snart eller så? :angel:
Har letat efter dem ett tag nu....!

Liknande trådar

Övr. Djur I Utrecht, Nederländerna finns en vattenväg som oftast är stängd, så vandrande fiskar har svårt att komma vidare. Detta har man löst...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Rosett
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 217
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Hur länge kan Kopparbarber honan bära rom? Min ena hona är rätt tjock och har varit i ca 4v
Svar
0
· Visningar
377
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 109
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka