Bukefalos 28 år!

Vantar eller ej?

Sv: Vantar eller ej?

Så vissa har det för det ser snyggt ut och vissa har det för att hindra få ont i händerna. Hoppas det inte blir varma en varm sommardag.
 
Sv: Vantar eller ej?

Alltid handskar när jag rider. Klarar mej inte utan. På tävlingar blir det vita handskar för det ser snyggast ut.

Jag har också en skimmel, men jag tävlar honom inte än. Jag funderar också på att byta ut det vita mot marinblått så att det matchar min kavaj istället men jag vet inte än. :confused:
 
Sv: Vantar eller ej?

Har alltid handskar när jag rider. Vita på tävling och svarta när jag tränar. Orsaken är nog gamal vana. Jag har blivit lärd att man ska ha handskar, punkt.

En fråga bara som har förbryllat mig genom hela tråden. Står det inte i TR att man måste ha ljusa handskar, eller har de tagit bort det??????
 
Sv: Vantar eller ej?

jag kan inte rida i vantar.. men jag rider ALLTID med handskar!! (vita) det tycker jag e snyggt
 

Liknande trådar

Utrustning Är det big no no att tävla med marinblå kavaj och svart hjälm? Letar ny kavaj till dottern. Vi har landat i att hitta en begagnad CT...
2
Svar
22
· Visningar
1 288
Senast: Ajda
·
Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
1 948
Senast: Wilfa
·
Dressyr Insåg i morses att jag klantat mig totalt! Hade helt och hållet glömt att jag kastade mina vita ridbyxor för ett tag sen och inte köpt...
Svar
16
· Visningar
1 567
Senast: ajdidodii
·
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 265
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp