vänteläge förbereds??? hjälp!

bigganl

Trådstartare
Vad håller datorn på med? Jag skulle sätta mig vid datorn igen. Den stod på och var använd ca en halvtimme innan. På skärmen är då den blå windowssidan framme med texten: Vänteläge förbereds. Den står så i 10 minuter. Den tar inga kommandon alls. Provar att stänga av till slut, men inte heller det funkar. Fick stänga av strömmen till datorn och sätta på den igen. Vad hände? Varför? Vad skulle jag gjort?
Ja jag är inte speciellt duktig på datorer, men ni som är det kanske har några svar?

Sv: vänteläge förbereds??? hjälp!

Dator försökte sätta sig själv i vila, antagligen någon strömsparinställning, men pga något så kunde det inte utföras. Du gjorde nog det enda man kunde göra i det läget.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 332
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt... 2
Svar
22
· Visningar
5 126
Senast: Hejsan.
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 525
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 337
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?