Bukefalos 28 år!

vår andra katt vill dia den nya kullen

inapina

Trådstartare
Hej

vå katt har precis fått kattungar. Vår andra katt som också är en hona vill ligga i lådan tillsammans med de nyfödda.
Mamman till kattungarna verkar acceptera att hon ligger där, men hon har ju självklart ingen mjölk. Vad gör jag, ska jag ta bort henne eller ska jag låta henne ligga kvar? De nyfödda behöver ju all näring de kan få O_o
 
Sv: vår andra katt vill dia den nya kullen

Jag skulle nog ta bort henne den førsta veckan, sedan har de små mer ork och då gør det inte så mycket om dom snuttar på fel en stund. Snart har dom lært sig vem det lønar sig bæst att suga på...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 866
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 960
Senast: Sel
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 821
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp