Var annonsera? Hur?

K

Kiddo

Var och hur kan man nå ut med inbjudan till clinics, träningar, o.dyl.? Jag har varit inne på Ridsportförbundets och distriktets hemsidor, och där verkar inte finnas någon snabb "annonsmöjlighet". (Annonsdirekt vet jag redan om - söker andra kreativa idéer).

Sv: Var annonsera? Hur?

Det beror på litet vad det är för clinic. Inom western borde det vara lättast att kontakta de närmaste föreningarna och sätta in en liten annons i deras klubbtidning.

/KT

Det är en hoppträning för mycket känd profil. Kort varsel, många platser.

Sydsvenskan. Oslagbart att nå ut till många. De större ridklubbarna (brukar sätta upp om man skickar dem ett anslag) och hästsportbutikerna. Bra respons.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 107
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 559
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 992
Senast: Mia_R
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 502
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka