Var börjar man?

Har kommit fram till en förändring som skall göras. Skall bara våga göra den förändringen, hoppas det skall föra mycket bra med sig.

Men hur lyckas man lappa ihop livet igen?

Mår betydligt bättre nu än när jag skrev här sist! Har sagt upp mig från jobbet! Så snart blir det flytt, har inget nytt jobb men det kommer väl.

Nu måste jag bara jobba med mig själv. Fick kommentaren av en på jobbet att jag inte skulle vara så självkritisk. Känns mig mig i ett nötskal. Tyvärr. Men nu när jag mår bättre har jag förhoppningsvis tid och ork att jobba med det. :) Men någon som har bra tips hur man skall göra?

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 031
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 275
Senast: Iamia
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 805
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 278
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka