Bukefalos 28 år!

Var du på Elmia?

lakrits

Trådstartare
Var det några härifrån som deltog på Elmia?
Jag var inte där men har hört talas om att det skulle vara uppvisningar osv i western.

Jag vill hemskt gärna se bilder om någon har...
 
Sv: Var du på Elmia?

Jag var där... hade visserligen kameran med mig... men det blev inga bilder tagna.

Trevligt var det i alla fall
 
Sv: Var du på Elmia?

jag var oxå där... men hade tyvärr ingen kamera med mig :smirk:
 
Sv: Var du på Elmia?

Jag var där med syrran och såg massor av intressanta inslag...dock såg jag inte någon westernuppvisning. Missstänker att det var Gordon med Criollos jag såg innan HUS klasserna(som inte imponerade) . Såg h*n värma upp för western men såg inte själva westernridningen. Hade ingen kamera...som vanligt:angel:

Mest imponerande var Ardennerringen och Morganhästarna i raspresentationen.
 
Senast ändrad:
Sv: Var du på Elmia?

Jo..jag såg tråden på Gnägg men tyvärr inga bilder från westernbiten. Tänkte att någon som var mer westernintresserad kanske tog foton på just den delen ;)
 
Sv: Var du på Elmia?

Det var inte mycket till western på lördagen så länge jag var där. Som jag sa i förra inlägget...Tror jag såg Gordon med criollos och det var det enda som var positivt. Sen såg jag ett par hästar med westernsadlar som stod och vilade...Western hade gömts nere vid den lilla ridbanan. HUS-klassen gick samtidigt som Tomas Eriksson visade körning på stora banan intill...Gissa hur många som tittade på HUS-klassen:angel:...

För min del kändes det som att man satsat på det spektakulära mer och Frieserhästarna hamnade i fokus på gräsplanen nedanför försäljningstälten och matborden...Rasbedömningar, western m.m. hamnade mer som små kringarrangemang och jag tror att man som medarrangör ska vara lite tuff för att komma fram på de större banorna där publiken finns.

Skånska Frieserhästföreningen hade uppvisning båda dagarna på gräsplanen.
 
Sv: Var du på Elmia?

Alhoa!
Jo de var lite westernklasser men de är mest koncenrerat på appalooserna och Halter klasser och appaloosan är inte så jätte stor här i svergie och de är inte många som tävlar sin appalooser i westernridning ännu iallafall många är unghästar. De var dåligt med anm i klasserna men de beror somsagt på de jag skrev överst.
Jag har aldrig ridit nån av dessa klasser och de gick inget vidare. Jag red pleasure för första gången och allt gick super men då jag inte fick min häst att rygga så råkade jag lyfta handen och ta i andra tyggeln.AJBAJA!!!
Domarna kom fram sen och sa hade han ryggat hade jag vunnit hade jag inte flyttat handen hade jag blitt 2a. FASEN OXÅ!!!
Ja ja.skit samma.
Söndagen var bästa av allihopa. Då hade vi Clinic med domaren LITA HOTTEL hon är mkt duktig och lätt att förstå. Hon hoppade upp på min häst och provade honom. HMM... mkt intressant.
De var riktigt tråkigt med vädret. Min mors Appaloosa hingst vann alla Halter grenar. Jag har ju bilder men KAN INTE hur man lägger ut dom direkt. och nu måste jag gå ut och göra nån nytta här på bygget. Ses på Nordic i grevagården. Håll om varndra i höstvädret och var snälla. :bow::banana::bump:;)
 
Sv: Var du på Elmia?

Hej, jag var på Elmia både på lördagen och söndagen. På lördagen kom jag utan häst och på söndagen var jag med på Lita Hottels clinic. Jag tror att min kille tog lite bilder på clinicen som jag kan lägga ut på bukefalos sen, men jag vet inte riktigt hur man gör?
 
Sv: Var du på Elmia?

Gordon !
Jag har fina bilder på din Mamma och hennes jättefina hingst från Elmia, tror du att det gör nåt om jag lägger ut en bild här ?
 
Sv: Var du på Elmia?

Hej Lakrits...Har säker undrat och frågat förut men jag är såååå nyfiken på vem du är??? Vad heter du??? Du är 32 år och jobbar som pers. ass. det vet jag nu... hi hi hi
 
Sv: Var du på Elmia?

Jag ska lägga ut dem på hemsidans resultatsida men hon lovade att maila mig resultaten och namnen på hästarna så kan få med det också, har inte fått dem ännu. Du kanske vet så du kan maila mig annars ? Vore kul att få läga in dem där.
 
Sv: Var du på Elmia?

Jag ska lägga ut dem på hemsidans resultatsida men hon lovade att maila mig resultaten och namnen på hästarna så kan få med det också, har inte fått dem ännu. Du kanske vet så du kan maila mig annars ? Vore kul att få läga in dem där.
Nej jag vet inte hon sitter inte mkt vid datorn. Jag har mailat henne superfina bilder oxå. Sen var ju Lucky rider där och tog kort på dom oxå.
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 044
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Just nu pågår EM i nötvallning på Elmia lantbruk. Livesänds på youtube om man är nyfiken: Sändningarna från kvaldagarna ligger kvar på...
Svar
6
· Visningar
583
Senast: animalasia
·
  • Artikel
Hästnyheter Hört talas om Tjörn tidigare? I hästsammanhang? Annars är det värt att lystra nu för på Tjörn finns flera framgångsrika ryttare. Tre av...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har strösökt några andra tjänster mest pga. tristess på mitt jobb. Men hur ska man kunna bestämma sig? Där jag jobbar nu är ett...
2
Svar
39
· Visningar
2 480
Senast: Mois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp