Var finns den finaste säkerhetsvästen?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare fnorr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 994
F

fnorr

Jag letar en väst till dottern och minns en blå väldigt fin som förr fanns hos Ingdams men inte nu längre..........och har glömt märket. Ngn som vet vilken jag menar? Minns att den var väldigt "formad" i ryggen och om den hade rutir???

Sv: Var finns den finaste säkerhetsvästen?

Tipperary Phoenix tänker du på :) Jag har den, skitskön !

Du har ingen länk eller bild? Jag hittar den inte hos Ingdams längre...vart har du köpt din?

Jag beställde min från USA för dom i Sverige var för korta och breda. Men vart bor du? Utanför göteborg finns en affär som har dom, men du bor säkert inte här :D

Långt borta i Hälsingland....

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 878
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 460
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 208
Senast: __sofia__
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 559
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka