Var finns dragkedja med ring ?

Rie

Trådstartare
Jag är på jakt efter en 70cms delbar dragkedja som har en ring vid fästet, lagom att kroka fingret i. Var kan jag finna denna? Har letat på en del affärer utan framgång.
Det ska väl ändå inte vara ett omöjligt uppdrag ?
 
Sv: Var finns dragkedja med ring ?

Jag vet inte tyvärr, men det är ju lätt annars att ta bort den vanliga kläppen och sätta dit en nyckelring istället, så gör jag alltid om de går sönder.
 
Sv: Var finns dragkedja med ring ?

Prova med Sveriges mest välsorterade sybehörsaffär Knapp-Carlsson i Göteborg. De skickar även, ifall du bor långt ifrån. :)
 

Liknande trådar

Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 126
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 662
Senast: lindaf
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 657
Senast: tanten
·
Utrustning Blir galen! Min gamla pannlampa gav upp efter många års trogen tjänst och jag tänkte passa på att försöka hitta en som funkar bättre för...
2
Svar
29
· Visningar
1 937
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp