Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är på jakt efter en 70cms delbar dragkedja som har en ring vid fästet, lagom att kroka fingret i. Var kan jag finna denna? Har letat på en del affärer utan framgång.
Det ska väl ändå inte vara ett omöjligt uppdrag ?
Jag vet inte tyvärr, men det är ju lätt annars att ta bort den vanliga kläppen och sätta dit en nyckelring istället, så gör jag alltid om de går sönder.
Kläder & Bli fin
Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Ekonomi & Juridik Men gud vad sjukt att inte bara hota med att stämma dig utan också genomföra det. Kul för henne att betala det kalaset sen 🙄
Det hon gör...
Hästmänniskan Jag fick en mindre d-ponny när jag var 11. Var iofs rätt lång (var nog 160 som 11-åring, växte bara några cm till). Men skulle dela med...