Var finns dragkedja med ring ?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Rie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 075

Rie

Trådstartare
Jag är på jakt efter en 70cms delbar dragkedja som har en ring vid fästet, lagom att kroka fingret i. Var kan jag finna denna? Har letat på en del affärer utan framgång.
Det ska väl ändå inte vara ett omöjligt uppdrag ?

Sv: Var finns dragkedja med ring ?

Jag vet inte tyvärr, men det är ju lätt annars att ta bort den vanliga kläppen och sätta dit en nyckelring istället, så gör jag alltid om de går sönder.

Sv: Var finns dragkedja med ring ?

Prova med Sveriges mest välsorterade sybehörsaffär Knapp-Carlsson i Göteborg. De skickar även, ifall du bor långt ifrån. :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
685
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: Kirre
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 346
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka