Jag upplever att det är bättre grepp på is än på hårdpackad snö om inte annatNi som tipsar om Dr. Martens.
Halkar ni inte runt i dom? Slår typ ihjäl mig varje vinterälskar dom annars!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag upplever att det är bättre grepp på is än på hårdpackad snö om inte annatNi som tipsar om Dr. Martens.
...och det är just det jag INTE vill göra. Det gör jag så bra i alla mina slätbottnade jodphursNi som tipsar om Dr. Martens.
För att kunna gå på vinterväglag så är materialet i sulan mer avgörande än mönstret....och det är just det jag INTE vill göra. Det gör jag så bra i alla mina slätbottnade jodphurs
Fast de som tipsat om Dr Martens har ju tipsat om jodhpursvarianten och den ser ju ut att ha en helt annan sula. Eller är det den som du också talar om?Ni som tipsar om Dr. Martens.
Absolut.För att kunna gå på vinterväglag så är materialet i sulan mer avgörande än mönstret.
Gummi bra, plast dåligt är huvudprincipen.
Fast de som tipsat om Dr Martens har ju tipsat om jodhpursvarianten och den ser ju ut att ha en helt annan sula. Eller är det den som du också talar om?
Det finns ju dock flera jodphurs-modeller från Dr. Martens, vissa har en likadan sula som kängorna och vissa har en tunnare.Ah, tänkte inte så långtjag har kängan.
Fast de som tipsat om Dr Martens har ju tipsat om jodhpursvarianten och den ser ju ut att ha en helt annan sula. Eller är det den som du också talar om?
Håller med du. Mina Duberry joddisar är gamla som gatan, kostar som en "nära-döden-upplevelse", har inte särskilt grov sula men har ändå gott grepp. Att de sen är vattentäta är en trevlig bonus.För att kunna gå på vinterväglag så är materialet i sulan mer avgörande än mönstret.
Gummi bra, plast dåligt är huvudprincipen.