Var hitta bälteshängare?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 701

Rie

Trådstartare
Jag har dessa och eftersom jag nu ledsnat på att sambons bälten är överallt så tänkte jag köpa dem /(eller liknande( även till honom,
Men var hittar jag dem?
Det är några år sedan jag köpte dem och jag har kikat lite i affärer men inte hittat än.
Någon som har råkat se var de kan finnas?

Bifogade filer

• Bälteshållare.webp
    Bälteshållare.webp
    460,7 KB · Visningar: 12
Jag har dessa och eftersom jag nu ledsnat på att sambons bälten är överallt så tänkte jag köpa dem /(eller liknande( även till honom,
Men var hittar jag dem?
Det är några år sedan jag köpte dem och jag har kikat lite i affärer men inte hittat än.
Någon som har råkat se var de kan finnas?

Typ så här? https://www.amazon.se/bälteshållare-bältesring-hatthållare-slipshållare-handväskor/dp/B09LTTW96C/ref=sr_1_41?crid=55L8HFO4HE29&keywords=bälteshållare&qid=1645354107&sprefix=bälteshållare,aps,139&sr=8-41

Edit: IKEA har en variant också: https://www.ikea.com/se/sv/p/komplement-multihaengare-vit-60387211/

Senast ändrad:
  • Gilla
Reactions: Rie
Tänkte att de skulle ha. Var där igår och letade där igår men hittade dem inte!
Inte bland galgarna i alla fall.
Då får jag leta bättre nästa gång.T
ack

Ett sånt ställe som en brukar börja leta på :D Det kan ju ha varit slut eller inte finnas i någon butik men verkar gå att köpa online om det kniper.

• Gilla
Online går det förresten att se lagerstatus samt var i butiken de ska finnas @Rie. Modellen jag länkade bild på heter "galge rund, metall" på hemsidan.

Edit: såg nu att du redan hittat dem på sajten :p

• Gilla

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
622
Mat Brukar inte köpa lax, gillar inte den skarpa smaken av odlad dito. Igår föll jag för den röda lappen och köpte "grytbitar av lax". Idag...
Svar
10
· Visningar
516
Senast: tanten
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
611
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka