Var hittar jag detta?

Tigertofflan

Trådstartare
Väldigt simpla krav. Svart träns, silverspännen, pullarnosgrimma, fullsize, under eller strax över 300 kronor. Med eller utan tyglar spelar mindre roll. Var hittar jag ett sådant träns?

Sv: Var hittar jag detta?

Säkert på Hööks elelr Börjes. Låter som det är ett äkta börjesträns :crazy: . :p .

H*öks. Claridge house. Tyglar i läder medföljer. 369 kr

300055.jpg

Det här ska jag köpa när jag har råd, så himla snyggt! :)

Oj, det har jag helt missat! Ja, snyggt var det absolut!

Finns det något med normalbreda remmar med samma kriterier, tro? :angel:

Jag tror att Lyckås har! Mín kompis köpte ett svart pullarträns med silverspännen från Lyckås. Iförsig på mässan, förra året men dom borde ha nu också!:D
Kostade 299kr. Köpte ett likadant brunt då men fick det för 200kr för dom såg fel!:angel:

:eek: *fasa*:eek: Inte vill du väl ha bredare remmar! Smala remmar är det enda korrekta vet du väl :D ;)

Haha, jo, jag vet, älskar smala remmar, men just detta tränset ska jag ha till gags, och är då tränset smalt i övrigt kommer sidostyckena se jätteblaffiga ut...

Magic_Mac: Okej! Ska kolla med dom! :)

Men det där har ju mässingspännen ;)

Freike: Jag vill ha träns med vanliga spännen. Precis som dem på tränset från hööks som har visats innan i tråden. Glömde säga det :D

Lyrazel: Åh, tack! :bow: ;)

Snyyygt!! Det ska jag inhandla i sommar då!! Vet du hur det är i storlekarna? Har en arab med väldigt underliga mått...:angel:

Vill egentligen ha Glengordon med pullar, men har inte råd med det än...

Inte en susning, jag ska faktiskt dit och shoppa lite om inte aldeles för lång tid så ja tänkte ta med måttband och mäta. Har fått höra här på buke att det är stort i storlekarna. Men vet inte om det stämmer...

Vore perfekt om det är stort!!:)

Eller ja, ganska perfekt.... Risken finns att sidostyckena blir för långa då iofs. Men pannband och käkrem brukar alltid vara för kort på ponnytränsen jag måste köpa för att sidostyckena ska passa!! *suck* Behöver egentligen köpa två träns i olika storlekar och pussla ihop som det passar bäst....:rofl:

Ojdå, haha :p
Jag hade fått för mig att man fick välja, men tji fick jag :p
Men men, lycka till i tränsletandet!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 013
Senast: Mia_R
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 805
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min man behöver köpa sig en ridhjälm och han har tydligen abnormt stor huvud 😅 Storlek 60 är alldeles för litet men jag hittar...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka