Var hittar jag dom?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mahogney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 477
M

Mahogney

Jag undrar såg en skita snygg jacka idag, antagligen en ridjacka med märket KINGSTON Var hittar jag dom????? den var verkligen skita snygg bra passform( på tjejerna som hade dom) hoppas någon kan hjälpa mig! :bump:

Sv: Var hittar jag dom?

Det är inte den!!! :(
Det var en sponsor jacka från Trivselhus!

Men Kingston är ett av Börjes egna mörken och finns i flera modeller, däremot så bli ju jackorna snyggare om det är sponsor också..;)

Dom har ju många jackor och alla finns inte på hemsidan... Ring till dom och hör!

Säger som någon redan sagt, var det inte en Kingsland jacka? De är snyyyygga.. och dyyyyyra =/

Alexandra_W skrev:
Säger som någon redan sagt, var det inte en Kingsland jacka? De är snyyyygga.. och dyyyyyra =/

Vad kostar dom :confused:
Var kan man köpa dom :confused: :confused:

Jag köpte min för 900 av en i stallet som sålde dom på något event. Jag är jättenöjd med min snygga jacka!

Swedengirl skrev:
Jag köpte min för 900 av en i stallet som sålde dom på något event. Jag är jättenöjd med min snygga jacka!

ÅÅÅhhh va avis jag blir på dig nu!
Ok men väl sorterade ridsport butiker har dom eller?

Dom är rätt dyra men väldigt fina och av bra kvalité.
Tyvärr vet jag inte så många som säljer jackan, inte i Sverige i alla fall.
Men när jag var på Börjes i Tisdags så fanns jackan inne i butiken, den fanns dock endast i svart. Jag provade den och den var kalasskön! Dock en storlek för stor i storleken tyckte jag. Har för mig den kostade runt en tusenlapp på Börjes.

Om du ringer och kollar med Börjes så kanske de snart tar in fler Kingslandsjackor (om du vill ha en i annan färg) eller så kanske de kan skicka en utav de svarta som fanns i butiken, till dig.

Annars får du googla lite. Har för mig jag sett Mycket Kingslandsjackor på Danska eller om det var Norska sidor. Så använd google eller en annan sökmotor och sök dig fram.

lånar

wow ingen som har bild ? vill haa

Dom kostar olika och finns i ridsports butiker med bra smak ! fast Kingslands jackorna är ju inte riktigt lika inne längre men iaf . . . :smirk:

Det finns olika modeller på Kingslandsjackor. Googla och kolla danska/norska butiker så hittar du dom!

Men här kommer några bilder på lite olika Kingslandsjackor:
kingslandjas.gif

html_picture

73765.jpg

73766.jpg

73760.jpg

åh det är den med texten över armen jag sett ... fiiiin

Jag har Kingsland Bomber modellen - marin blå :love: , snygg men stooora i storlekarna. Obs: är lite missförnöjd med min då den glider upp så fort bak :crazy: , annars så är det en varm och skön jacka.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 327
Senast: Enya
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 634
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 313
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Stärka 3 åring