var hittar jag ett liknande?

har nu nyligen skaffat mig häst...och en ny dressyrsadel...den var givetvis SVART...och jag som alltid velat ha brunt...åhh men iaf...det tränset som jag gillar mest är mitt bruna dressyr träns givetvis
http://img.photobucket.com/albums/v314/bazzo_chic/DSC00224.jpg
...nu undrar jag om ni vet ngn internetbutik som säljer ett liknande med pullback nosgrimma...och bred. Ska givetvis vara svart....vore tacksam för hjälpen:banana:

Senast ändrad:
Sv: var hittar jag ett liknande?

är det ingen som vet var det finns liknande?...behöver inte vara de dyra...ska bara ha d för utseendet skull inte kvalitén

Hansbo har ett exakt sådant i brunt!!
Finns ett nu på tradera till salu. Oj flörlåt menar att Hansbo har i svart förstås

Senast ändrad av en moderator:

Förlåt jag snurrade till det i mitt förra svar :o
Så här ska det vara
Hansbo har sådant i svart/vitt vet tyvärr ingen nätbutik som säljer.. Men Lars Biderman AB har o Granngården.

Ch kandar ser ut så som säljs på hööks.

Det som finns på tradera var tydligen inte svart utan m.brunt sorry :o

Har sett liknande på Granngården!

Kan det här vara något, tycker det ser ut som det du visar på bilden eller..
trans%20gold%20line_small1.JPG

Finns hos "vår" säljare, sidan är nere men fick mail att de säljer ut det som finns kvar pga byte av lokal.
Tränset är i full svart läder med gulddekoration.
Pris 300kr med tyglar (reapris pga flytt)
Om det kan vara något liknande skicka mail till dem zolitza@hotmail.com eller ring nummret finns på hemsidan
http://hem.bredband.net/denemt/
hälsn. Turbos

jopp vet...det är mitt...hihi men då vet jag att ngn sett det iaf..haha
köpte en svart nosgrimma idag istället för att köpa ett helt nytt träns...så snuggt det blev haha...inget vitt foder utan helt svart...ska ta foto imorrn så ska ni få se =)

Jaha då ska vi se vad jag lyckades hitta som kanske skulle kunna vara av intresse.

På sidan www.ridsportshopen.com hittade jag följande:

D4201.JPG

Riders Company träns komplett med vävribbtygel. Pris: 358:-

D4431.JPG

Lotus Gold träns med pullbackknäppning och mässingsspännen. Komplett med vävribbtyglar. Pris: 574:-

D4244.JPG

Riders Company träns med fodrad nackstycke. Kraftig nosgrimma med tillbakaspänning. Levereras med 2 st pannband. 1 st lös mässingskedja. 1 st vanligt pannband. Komplett med vävribbtygel med invävt gummi. Pris: 356:-

D4213.JPG

Riders Company träns med passpoal i silver på pannbandet. Silverspännen. Levereras komplett med vävribbtyglar. Finns även med guldpasspoal på pannbandet samt mässingsspännen. Pris: 392:-

Kan rota fram fler om inget av ovanstående faller dig i smaken.
Finns säkert fler t.ex. på www.hastshoppen.se eller på www.erikshastshop.com

Annars kan du kolla på t.ex. Granngården också.
Kaias (www.kaias.se) har troligen också vad du söker men jag är inte helt säker på att de finns med på hemsidan dock.

Senast ändrad:

tack så jätte mkt för att du tog dig tid till att leta upp alla dessa tränsen:bow:
Men har som sagt redan hittat en nosgrimma istället!
Men tack så jätte mkt igen:bow:
uppskattar alltid hjälpen man får här på buke:banana:

A okej det missade jag :D
Nåväl, du kan ju alltid spana in dom tränsen sen om du behöver ett nytt nån annan gång :p

Liknande trådar

Utrustning Har ganska nyligen skaffat mig ny utrustning i kalvskinn, sadel, träns, gjord you name it. Nu är jag bara så orolig över vad jag ska...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Korven
·
G
Utrustning Letar ett träns, men skulle behöva hjälp då jag inte hittar det jag söker.. Är en nordsvensk som ska ha tränset, har x-full i...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: freike
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 834
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈