Var hittar jag fleecetäcke till hund??

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare JohannaL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 903
J

JohannaL

Letar efter fleecetäcke till vår hund... måste vara öppningsbart framtill. Tänker mig ett i stil med fleecetäcken till häst... någon nämnde ett märke som heter Equitherm, men jag hittar ingen info om någon som säljer dessa...

Någon som har tips om var jag hittar Equitherm eller andra?

Sv: Var hittar jag fleecetäcke till hund??

Ingen som vet?? Någon som vet var det säljs hästtäcken av märket Equitherm då? Gärna i Malmö trakten eller internet... för då kanske den butiken kan hjälpa mig...

Någon?:bump:

Känner inte till just det märket, men det finns ju en dyrare variant som heter Obtrack som ska funka bra. Har kollat på denna, men valt bort pga priset.

Annars är det lätt att sy själv till hund, framförallt om det är benlöst :)

Börjaes har ju! Som ser ut som ett häst täcke! Plus att dom e billiga!
Och jag tycker att dom fyller sin funktion.
Sen har du ju hööks! Men jag tycker att deras täcken är i så konstiga storlekar:confused:

Letar efter fleecetäcke till vår hund... måste vara öppningsbart framtill. Tänker mig ett i stil med fleecetäcken till häst... någon nämnde ett märke som heter Equitherm, men jag hittar ingen info om någon som säljer dessa...

Någon som har tips om var jag hittar Equitherm eller andra?

Min vovve har fleecetäcke från Börjes, superbra + billigt! Beställes via internet/postorder! http://www.borjes-tingsryd.se

Jag har ett equitherm, köpte det på strömsholm, vet inte vart man kan få tag i dom annars tyvärr : (

Jag har Obtrack, men de är inte öppna där framme. Sen så finns det ett till fleece täcke, men tusan gubbar kommer jag inte ihåg namnet just nu. Men det hade jag hellre köpt om jag vetat det innan. Det är fleece men utsidan stöter bort regn. Dyrare än Obtrack täcket tyvärr. Men superbra!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
209
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 642
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur