Var hittar man pipar?

Haukur

Trådstartare
Letar efter pipar som man kan köpa löst, alltså sånna som sitter i pipleksaker, men jag vill bara ha själva piparna så jag kan göra egna leksaker och laga gamla som pipbälgarna gått sönder på. Inte sånna som sitter i latexleksaker som behöver en ihålig leksak utan sånna med egen "bälg" som finns i gosedjurspipleksakerna. Någon som vet?

Sv: Var hittar man pipar?

Tror såna finns att köpa som är menade att användas på utställningar. Ser ut som ett sånt där ufo du vet? En sån godis som smakar oblat med surt pulver i.

Jag ska se om jag slängt mitt lager av konfiskerade pipar, annars kan jag skicka ett gäng till dig. Sådana där 'bälgar' som suttit i mjukspipleksaker.

Tror såna finns att köpa som är menade att användas på utställningar. Ser ut som ett sånt där ufo du vet? En sån godis som smakar oblat med surt pulver i.
Ja ufo-pipar! Men var hittar jag dem? Fick tips på ett annat forum av en tjej som trodde häromi hade men jag hittar inte på hemsidan.. har du koll?

Jag ska se om jag slängt mitt lager av konfiskerade pipar, annars kan jag skicka ett gäng till dig. Sådana där 'bälgar' som suttit i mjukspipleksaker.
Vore väldigt snällt om du har som bara ligger:D

Häromi har utställningspipar. Kikade i katalogen, och ordernr 2638, kostar dock 28 kr/st.

Brukar fungera bättre söka på ordernummer på hemsidan, den känns rätt rörig om man ska söka annars.

Äsch då, då blir det ju billigare att köpa pipleksaker och plocka ut piparna. Tänkte mig en femma styck eller nåt, det hade varit mer lagom...

Jag ska gå ner till häromi och kolla för dig vad de kostar, ganska säker på att jag sett såna där. Är de billiga så köper jag ett lager åt dig och skickar ;)

Jag ska gå ner till häromi och kolla för dig vad de kostar, ganska säker på att jag sett såna där. Är de billiga så köper jag ett lager åt dig och skickar ;)

Låter bra:D Har hittat en pipmatta på bamses bollar också, den innehåller hela 16 pipar för 65 spänn =knappt en 5a/pip. Funderar på å köpa en sån och slakta...

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
525
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 611
Senast: fixi
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka