Var kan man köpa westernridkläder?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Jacki
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 541
J

Jacki

Finns det någon butik med westernridkläder runt Norrköping-Linköping? Eller är det bara nätshopping som gäller? Vi vill ju helst kunna prova.

Sv: Var kan man köpa westernridkläder?

Nej det tror jag inte. Bor själv i Norrköping o har inte sett något, Hööks i Linköping har en del westernprylar dock väldigt lite..

Sv: Var kan man köpa westernridkläder?

I senaste numret av Lucky Rider står westernaffärerna i Sveriges hemsidor uppradade (går att köpa fortfarande).

Där kanske du hittar någon!:)

Lycka till och säg gärna till om du hittar något då jag gärna skulle vilja åka dit.

//Gilly

Liknande trådar

Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Mirre
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Freazer
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag är otroligt trött på min jättedåliga datorryggsäck. Den är för liten och tyngdpunkten är helt fel, bär man den bara med en rem...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka