Var kan man se GCT?

kem

Trådstartare
har följt världscupen i hoppning på svt under vintern och skulle gärna fortsätta med att se Global Champions Tour nu, men jag hittar inte var det sänds? Tittade på deras egen hemsida men förstod ingenting. Är det jag som är korkad eller vad är det frågan om? ;)
 
har följt världscupen i hoppning på svt under vintern och skulle gärna fortsätta med att se Global Champions Tour nu, men jag hittar inte var det sänds? Tittade på deras egen hemsida men förstod ingenting. Är det jag som är korkad eller vad är det frågan om? ;)

Det brukar gå att se en del på deras sida! Tror de brukar lägga upp live på GC TV.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter GCT eller Global Champions Tour fortsätter från Stockholms stadion under hela lördagen. SVT sänder direkt från tävlingarna med start...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter GCT eller Global Champions Tour fortsätter från Stockholms stadion under hela lördagen. SVT sänder direkt från tävlingarna. 18.45 börjar...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 627
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Henrik von Eckermann och Evelina Tovek levererade fina rundor under lördagen men tyvärr utan topplaceringar i Global...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp