Bukefalos 28 år!

Var lämna för värdering?

Mia_R

Trådstartare
En bekant har en fin gammal parsele, halvcollier, okänd ålder. Hon vill nu sälja den men vi har inte en aning om vad den kan vara värd. Finns det någon som har en aning om var man kan visa den för värdering? Tar exvis Tärnsjö emot selar för värdering? Kommer från ett herrgårdsstall och lädret är i bra skick.
 
Sv: Var lämna för värdering?

Vet inte säkert, men det brukar ju stå i annonser att selen är värderad av selmakare. Så man kan ju alltid ringa Tärnsjö pch fråga eller ringa en selmakare i närheten och fråga om denne har lust att säga vad den är värd.

/M
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
926
Senast: Fetaost
·
Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
253
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: MJLee
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
568
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp