Var på Starphoto...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ChristinA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 863
C

ChristinA

...ska man lägga in bilderna???
Har skapat mig ett konto, men var hittar jag foto-gjejet?
Det är på engelska, fattar inte ett jota!

Först klickar du på Edit i vänstra tabellen, sen loggar du in, skapar ett album genom att klicka på nån av raderna i tabellen till vänster...sen är det bara att ladda upp bilderna :D

Tackar!
Hur länkar man sen då??? :o
Har fått in en bild som jag vill visa här!

Högerklicka på bilden och sen Egenskaper så kopierar du bara adressen och lägger in här

Bilden har en adress som du kan se bland annat om du högerklickar på bilden och klickar på egenskaper. då står där t ex http://www.adress.com/bild.jpg markera den och kopiera. sen är det bara att klicka på bild här när du skriver inlägg och klistra in den adressen.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 096
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?