Var säljer man hundoveraller?

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lillefrun

Trådstartare
Jag har virrat runt med typ20 overaller för att slutligen ha hittat dom. Men några hann jag inte reklamera i tid i den stora röran. Var säljer jag dom? Nya Hurrta och Rukka. Finns det någonstans det går lätt att sälja hundkläder och var får man bäst betalt?

Jag har lagt ut på marketplace och på Vinted men på Vinted slutar alltid summan så oerhört lågt

Kanske testa att fråga de du köpt av om du ändå kan lämna tillbaka täckena? Om de är rena med förpackningen kvar går det ibland att lämna tillbaka även om tiden för retur gått ut. Var så i den butik jag jobbade i tidigare.

Jag har köpt flera hundtäcken på Tradera, och jag brukar titta där först när jag behöver något. Så det kanske kan vara värt att prova?

Kanske testa att fråga de du köpt av om du ändå kan lämna tillbaka täckena? Om de är rena med förpackningen kvar går det ibland att lämna tillbaka även om tiden för retur gått ut. Var så i den butik jag jobbade i tidigare.
Jag köpte dom på nätet och det gick inte tyvärr. Alla har inte lappparna kvar, jag var så dum och klippte bort innan jag ens provat ordentligt, inte mitt smartaste drag. En har alla lappar kvar, en av Hurrta

Jag säljer alltid liknande saker på vinted. Visst man får inte jättebra betalt men det brukar istället gå väldigt smidigt.

Jag har virrat runt med typ20 overaller för att slutligen ha hittat dom. Men några hann jag inte reklamera i tid i den stora röran. Var säljer jag dom? Nya Hurrta och Rukka. Finns det någonstans det går lätt att sälja hundkläder och var får man bäst betalt?

Jag har lagt ut på marketplace och på Vinted men på Vinted slutar alltid summan så oerhört lågt
Tyvärr har hundtäcken otroligt lågt andrahandspris även som mer eller mindre oanvända, har fått sälja många fina täcken till ingenting alls nästan för det går inte att bli av med dom av någon underlig anledning.

Tyvärr har hundtäcken otroligt lågt andrahandspris även som mer eller mindre oanvända, har fått sälja många fina täcken till ingenting alls nästan för det går inte att bli av med dom av någon underlig anledning.
Ja det verkar vara så fast det är dyra täcken som är nya och aldrig använda.
Jag har provat två av dom i 10 minuter ute för att upptäcka att när han går/springer så åker frambenen antingen in i täckets ben och tassen fastnar där eller bakbenen glider ur täckets bakben.

Jag köpte täckena i höstas och testade dom hemma och det gick bra men ute när han rör sig mer så märktest det men då hade ju garantin gått ut Tar jag en mindre storlek är den perfekt på kroppen men för kort. Har testat så mycket overaller att jag är klar för lång tid nu tror jag. @Trott Har hjälpt mig med en fleeceoverall och det kommer en till så därefter tar det ett tag innan jag måste ha nytt.

Overallerna fråm Swewa som är anpassade för kineser är populära i secondhand om dom är i bra skick för det finns bara ett fåtal i varje mönster.
IMG_9365.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• En tråkig historia...
  • C
    Som man bäddar får man ligga...

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund