Var ska hon svenskregistreras?

Sv: Var ska hon svenskregistreras?

Att det inte gäller som ägarbevis det vet jag iaf, men då behöver jag inte krångla med det heller då. :)
Då samanfattar jag det hela som att jag inte behöver bry mig i ngt om varken ägarbyte eller svenskregistrering? Hästen är min för att jag har kvitto på att jag köpt henne, och det räcker? :)

TACK för all information!! :D

Att det inte gäller som ägarbevis det vet jag iaf, men då behöver jag inte krångla med det heller då. :)
Då samanfattar jag det hela som att jag inte behöver bry mig i ngt om varken ägarbyte eller svenskregistrering? Hästen är min för att jag har kvitto på att jag köpt henne, och det räcker? :)

TACK för all information!! :D

Det var därför jag frågade varför??? ;)

Haha, jo det förstår jag nu! :) Inte lätt att veta när man köper när man köper sin första häst och vill göra allting rätt! ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
960
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 056
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 313
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 172
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka