Var skaffar man gratis photoshop???

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Iziniz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 116
I

Iziniz

Var skaffar man gratis photoshop???confused:
Om du vet det så SNÄLLA svara!!!!!
Skulle vara väldigt tacksam då!!

//Isabella:)

Sv: Var skaffar man gratis photoshop???

Det kan man inte på laglig väg, men GIMP kan du prova. Påstås vara tämligen likadant som photoshop och gratis dessutom.

om du vill vara laglig så kan du köpa photoshop elements! Kostar 1000kr eller 2000kr *minnesförlust*, det som fattas är vissa filter osv. men för den vanliga användaren är det utmärkt!

Det kan man inte på laglig väg, men GIMP kan du prova. Påstås vara tämligen likadant som photoshop och gratis dessutom.

Okej:)
Men...hur laddar man ner det gratis då??Och var??:P:confused::)

förslagsvis söker du på "gimp" så kommer där upp väldigt bra träffar på googel...

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Det är dags att uppdatera appen, men jag har inte skaffat pass eller nationellt id vilket betyder att om jag behöver skaffa nytt bankid... 2
Svar
25
· Visningar
1 202
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
461
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Livskristråden
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur