vårbilder

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare plymen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 3 945
Sv: vårbilder

o alla andra som kommenterat! Tack!:)

------------

Roligt att så många satt in bilder! Jag har varit utan internet en vecka så har inte kunnat vara inne och kolla!

Vilka fina katter du har. :laugh:

Här ligger vi människor nog lite i lä, för vilka uppskattar vårsolen lika mycket som våra katter gör! ;)

Kram, Maya

Tack! Ja, vi borde verkligen ta vara på de fina soliga vårdagarna precis som katterna gör!:)

Lite sent ute kanske men.. har lite vårbilder på katzor :love:
(behövs beskäras lite)

31064849.jpg

31064872.jpg

31064788.jpg

Vilken ståtlig katt. Skogens konung? ;) Fina bilder i alla fall.

Jag passade på att fota Silver lite i helgen när solen tittade fram och katten för en gångs skull låg hyfsat stilla. :p

31057298.jpg

31057778.jpg

31057334.jpg

31057419.jpg

31057436.jpg

Lilla skygga Norpan är svår att fota, då hon alltid är i rörelse - och jag hinner aldrig hämta kameran:D men ibland lyckas jag och hon gör sig bra på bild. Hon är vacker den lilla ballerinan:)

Ligger och slappar på den hemsläpaade trädgrenen:
img_3711.jpg

Norpan ser lite högfärdig ut här:grin:
img_3716.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
290
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
449
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 176
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka