Varde mörker

Det är dock fortfarande lite svårt att se vilka trådar som är lästa och olästa, dvs den tjockare texten på de olästa är svårare uppfatta.
 
Jag älskar det mörka. Tycker det är skönt med det mörkgråa i stället för helt svart.

Jag har fortfarande lite svårt att skilja lästa från icke-lästa rubriker men det kommer nog bli bättre över tid.
 
Det är dock fortfarande lite svårt att se vilka trådar som är lästa och olästa, dvs den tjockare texten på de olästa är svårare uppfatta.

Jag älskar det mörka. Tycker det är skönt med det mörkgråa i stället för helt svart.

Jag har fortfarande lite svårt att skilja lästa från icke-lästa rubriker men det kommer nog bli bättre över tid.
Nu efter ett par dagar och lite annan nyans i rubrikerna än första versionen tycker jag att det går ganska lätt att skilja :)
 
Jag har nu gjort några små justeringar av den ljusaste "vita" och mörkaste "svarta" så de är aningens blekare.
Jag har också ändrat färgerna på prefixen.
 
Eftersom den mörka stilen verkar vara populär tänkte jag att det kunde vara bra om den syns lite bättre i menyn så jag har flyttat den längst upp till höger i den gröna menyn.

Den finns även längst ned i "Hamburger"-menyn.

Jag har även gömt den i den stora menyn på riktigt låga upplösningar (lägre än 360 pixlar), men den finns alltid kvar i "Hamburger"-menyn.
 
Senast ändrad:
Eftersom den mörka stilen verkar vara populär tänkte jag att det kunde vara bra om den syns lite bättre i menyn så jag har flyttat den längst upp till höger i den gröna menyn.

Den finns även längst ned i "Hamburger"-menyn.

Jag har även gömt den i den stora menyn på riktigt låga upplösningar (lägre än 360 pixlar), men den finns alltid kvar i "Hamburger"-menyn.
Jag använder mörkt läge, längst upp till höger står det ”ljus” och längst nere till vänster ”mörk”. Borde det inte stå ”ljus” på båda ställena när man är i mörkt läge?
🤔
 
Jag tycker färgerna börjar falla på plats nu i det mörka läget, för mig känns det helt ok. Inte lagt märke till något som skulle sticka ut.
 
Jag har hittat en konstig sak till. Som väl iofs kanske inte är förstörande.

Men den dansande bananen. Den har genomskinliga ögon, händer och fötter. VIlket gör att den i mörkt läge ser ut som en dementerad zombie.

:banana:
Det får ni nog leva med, jag kommer inte försöka ändra bananen då den sett likadan ut sedan tidernas begynnelse, ungefär. Tycker ändå den fungerar bättre än den gjorde på en tidigare variant av det mörka. Tycker den ser rätt cool ut?!

En störande sak som jag precis fixat i den mörka stilen är att om man markerar text i editorn så ser man numera texten man markerat, förut blev allt nästan vitt.
 
Jag använder mörkt läge, längst upp till höger står det ”ljus” och längst nere till vänster ”mörk”. Borde det inte stå ”ljus” på båda ställena när man är i mörkt läge?
🤔
Det får ni nog också leva med. Den längst ned på sidan talar om vilken stil som just nu är inställd, den där uppe är väl mer användarvänlig och talar om vad man får om man trycker på knappen.

Kanske jag kan byta namn på stilen där nere till något bättre.
 
Det får ni nog också leva med. Den längst ned på sidan talar om vilken stil som just nu är inställd, den där uppe är väl mer användarvänlig och talar om vad man får om man trycker på knappen.

Kanske jag kan byta namn på stilen där nere till något bättre.
Aha! Tänkte inte så långt. :banana:
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 637
Senast: a1agnlju
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 132
Senast: Mim
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 527
Senast: Texaz
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 692
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp