Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tidigare fanns det ett annat (och i mitt tycke sämre...) forum på bukefalos. Sedan det nya forumet kom i början av sommaren har man kunnat läsa trådar i det gamla forumet, som har varit arkiverat. Men nu är det tydligen borttaget.
Bukefalosnyheter
Jag har precis genomfört en större uppdatering av forumet och har valt att släppa in er innan allt egentligen är färdigt.
Min tanke är...
Hundavel&Ras @Ajda - rage är ett tillstånd som främst är känt från cocker och springer spaniels men förmodligen finns i fler raser. Det yttrar sig så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.