Varför är gamla forumet borta ?

gylle

Trådstartare
Använder ofta gamla forumet/arkiv för att söka upp saker, nu plötsligt är det borta varför ??????
 
Tidigare fanns det ett annat (och i mitt tycke sämre...) forum på bukefalos. Sedan det nya forumet kom i början av sommaren har man kunnat läsa trådar i det gamla forumet, som har varit arkiverat. Men nu är det tydligen borttaget. :confused:
 
Jag saknar också det gamla... :cry: Varför togs det bort?? :confused: Det var som sagt väldigt bra att söka i så man slipper fråga om på alla dessa klassiska frågor.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 624
Senast: hundtant
·
Hästvård Jag har försökt hitta liknande trådar på forumet men hittar mest bara äldre trådar. Är intresserad av att veta hur användandet ser ut...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: JohannaB
·
Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 397
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp