Varför är gamla forumet borta ?

gylle

Trådstartare
Använder ofta gamla forumet/arkiv för att söka upp saker, nu plötsligt är det borta varför ??????

D

Dasjenka

Tidigare fanns det ett annat (och i mitt tycke sämre...) forum på bukefalos. Sedan det nya forumet kom i början av sommaren har man kunnat läsa trådar i det gamla forumet, som har varit arkiverat. Men nu är det tydligen borttaget. :confused:

B

**BORTTAGEN**

Jag saknar också det gamla... :cry: Varför togs det bort?? :confused: Det var som sagt väldigt bra att söka i så man slipper fråga om på alla dessa klassiska frågor.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6581 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Bukefalosnyheter Jag har precis genomfört en större uppdatering av forumet och har valt att släppa in er innan allt egentligen är färdigt. Min tanke är...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
4 804
  • Löst
Bukefalos Den senaste tiden har jag upplevt att jag lämnar ut mig alldeles åt helvete för mycket här på forumet. Jag skriver om att jag bor i ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 097
Prylar&IT Jag vill köpa en wake-up light till min sambo i julklapp och tänkte att jag kunde börja spana efter bra priser redan nu. Undrar om det...
Svar
5
· Visningar
250
  • Låst
Bukefalos Vad händer egentligen? Känns som att klimatet här på forumet har blivit riktigt surt under en ledning som inte lyssnar på forumets...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
19 238
· Raderad medlem 19815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Fritid, Barn

• Bortskämd?
  • Dejtingtråden 31

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2019