Varför bryr jag mig

Jag vet att jag inte BORDE bry mig vad nån random person som har exakt NOLL i mitt liv att göra tycker. Men tyvär så gör jag det ändå. Så när jag får veta bull shit som nån ljuger om mig och sånt så ja då fucking exploderar det i min hjärna och alla taskiga tankar som jag inte brukar tänka bara tar över. Tillexempel att om man ljuger om andra så kanske det är karma om dåliga saker händer i dens liv.
Och isåfall så kanske det är karma för mig att jag ändå har fått en valp nu och jag har en pojk vän och det ÄR bra saker.
Men ja det är jävligt dåliga saker också. Och personer som jag nog kommer tappa föralltid pågrund av andra. Men också så är det nog ändå bättre att ha några vänner som man kan lita på motför flera fast att man inte vet vilka man kan lita på eller?
Det är så jävla jävla jävla svårt att försöka att vara possitiv och ha hopp och sånt fast att det känns som man är kniv huggen i magen och ryggen hundra gånger och krossad under en jätte stor sten och över given och o betydig. Men jag försöker ändå fast att jag inte fattar hur jag ska över leva.
 

Härligt med sommarväder tycker jag! Här har också varit jättevarmt idag. Såklart det räknas som ridning även om man bara skrittar runt. Jag räknar det som ridning iallafall.
Jag tycker nästan att det är jobbigt att det är varmt på ett sätt. Eller det bara skulle vara skönare ifall det var kallt så man kan ha mera kläder och filtar och sånt.
 
Jag tycker nästan att det är jobbigt att det är varmt på ett sätt. Eller det bara skulle vara skönare ifall det var kallt så man kan ha mera kläder och filtar och sånt.


Det kan också vara mysigt! Vilken är din favoritlåt av Ed Sheran? Och vilken tycker du var bäst på det nya albumet? Själv är jag inte så intresserad av musik men kan fastna för vissa artister som jag tycker har bra låttexter..En sån artist jag fastnade för är Kapten röd. Gillar hans texter väldigt mycket.
 
Det kan också vara mysigt! Vilken är din favoritlåt av Ed Sheran? Och vilken tycker du var bäst på det nya albumet? Själv är jag inte så intresserad av musik men kan fastna för vissa artister som jag tycker har bra låttexter..En sån artist jag fastnade för är Kapten röd. Gillar hans texter väldigt mycket.
Jag ändrar nästan favorit låt helatiden men Celestial be tyder jätte mycket för mig sp den är iallafall alltid en av mina favoriter. Men ja annars så justnu kanske det är Visiting hours och Happier och flera på nya albumet. Och dom som jag tror att jag tycker är bäst på det är Curtains och Boat och Salt water och Vega.
Och jag har nog aldrig hört kapten röd tror jag. Vad är det för musik stil?
 
Jag håller med om värmen! Även om det kan vara jätteskönt och härligt är det på samma gång lite jobbigt, i alla fall är man inte är van. Bäst är kvällarna, då är det lagom varmt tycker jag. Jag var ute en sväng ikväll och lyssnade på grodorna som sjöng. Har du hört grodkonsert någon gång? :)
 
Jag ändrar nästan favorit låt helatiden men Celestial be tyder jätte mycket för mig sp den är iallafall alltid en av mina favoriter. Men ja annars så justnu kanske det är Visiting hours och Happier och flera på nya albumet. Och dom som jag tror att jag tycker är bäst på det är Curtains och Boat och Salt water och Vega.
Och jag har nog aldrig hört kapten röd tror jag. Vad är det för musik stil?


Jag har också flera låtar som jag gillar av Kapten röd och har också svårt att välja favoritlåt. Kapten Röd är rap/reagge stil kan man säga. Stjärnorna finns här är en låt jag gillar väldigt mycket. Det här är från hans turne 100-lappen. Den hette det för att alla biljetter kostade 100 kronor han ville att alla skulle ha råd att komma oavsett arena eller vilken plats man hade. . Det var 2017 och jag såg honom på Slottsskogsvallen i Göteborg minns den kvällen den var magisk. Stämningen, publiken och så var Håkan Hellström gästartist och sjöng ihop med Kapten röd. Har du sett Ed Sheran någon gång live?

 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 195
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 523
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 493
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 015
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp