Varför kan jag inte öppna dokumenten?

Philosophia

Trådstartare
Jag har fortfarande inte riktigt kommit in i min nya mac. Häromdagen så skulle jag öppna ett dokument som jag hade fått e-postat till mig. Datorn frågade om jag verkligen ville hämta filen och jag tryckte på "ja" (eller vad det nu stod). Men det fanns inte något program som funkade av någon outgrundlig anledning.

Först tänkte jag att det kanske berodde på att det var ett annat format, men sedan skrev jag ett eget dokument i word (har office: mac), e-postade det till mig för att sedan hämta det. Och det fungerar inte. Den hämtar filen men vill inte öppna dokumentet.

Varför? Och hur ska jag få det att fungera?
 
Sv: Varför kan jag inte öppna dokumenten?

Jag löste det själv! Av någon anledning var page förhandsvald som öppningsalternativ.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 292
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 283
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 426
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Idag, för två år sen, åkte jag och skulle titta på en hund som skulle skänkas bort för ägaren skulle flytta till Norge. Det var akut...
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp