VARFÖR KLIAR DET?!

Aa, fast jag brukar nästan aldrig vara bakis öht, och mådde ju inte dåligt annars men hade ju definitivt med det att göra ;) Tror som sagt magen inte var van mat knappt ens, ffa inte kött. Som vi fick typ två ggr om dagen då vi flyttade hem till farsan och hans sambo (som alltid har rutin på matlagning) eftersom vi varit i Afrika 8 mån så hade ingenstans å bo när vi kom hem ;) Min systers kropp reagerade på samma sätt :p

Planer för dagen då?

Kliandet här är under kontroll för tillfället. Lovely. Känner ju av det, men det är som en piss i havet jämfört med när det är som värst så klagar verkligen INTE.

Har fabriksinställt datorn, varit och kompletteringshandlat (för mer än vad jag storhandlade för :eek: ) och gått på klädbytardag.

Själv då?
 
Har fabriksinställt datorn, varit och kompletteringshandlat (för mer än vad jag storhandlade för :eek: ) och gått på klädbytardag.

Själv då?

Hängt med en kompis mest hela dagen. Vi har varit på långpromis, suttit och tjatat och lyssnat på musik, shoppat, lagat mat och sitter och glor på film nu. :)

Och FUCK YEAH nästan inte kliat nånting på hela dagen - inte ens nu på kvällen! :D:D:D
 
Tror det börjar ordna upp sig här :) Kliade ännu mindre igår. Utom direkt efter dusch :p och när jag blev varm efter att ha städat.

Hallelujah!
 
Tror det börjar ordna upp sig här :) Kliade ännu mindre igår. Utom direkt efter dusch :p och när jag blev varm efter att ha städat.

Hallelujah!
Äter du fortfarande kortison? Jag fick upprepa mina kurer några gånger innan kroppen fattade att den skulle lägga av. Numera räcker det med antihistaminer.
 
Äter du fortfarande kortison? Jag fick upprepa mina kurer några gånger innan kroppen fattade att den skulle lägga av. Numera räcker det med antihistaminer.

Japp, ska äta dom till de tar slut (och hoppas på det bästa efter det!). Tar även Tavegyl fortfarande och planerar göra några dagar till iaf.
 

Liknande trådar

Träning \"Omedvetet\" hotbeteende vid fodring Lite synpunkter och tankar tack! Läs dock HELA texten innan ni svarar. Kele är nu ganska exakt...
Svar
19
· Visningar
1 365
Senast: Honungsblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp