Jag ser mest hipsters som har så.
Låga skor, korta sockor och typ chinos som är lite uppvikta nedtill så det blir ett glapp och fotknölarna syns.
Burr!!!
Ok det har jag inte tänkt på.
Men jag antar de tycker det är snyggt då.
Själv klär jag på mig.
Igår såg jag en kille med shorts. :nailbiting:
 
Ok det har jag inte tänkt på.
Men jag antar de tycker det är snyggt då.
Själv klär jag på mig.
Igår såg jag en kille med shorts. :nailbiting:

Ja, jag gillar hipstermodet men jag skulle frysa ihjäl om jag hade så, tänk ner det blåser upp in under brallorna, uuuhhhh.
Shorts! My god!
 
Jag ser mest hipsters som har så.
Låga skor, korta sockor och typ chinos som är lite uppvikta nedtill så det blir ett glapp och fotknölarna syns.
Burr!!!
Jag ser mest tjejer som går om kring så. Vita skor köpt på tex Stadium, svarta byxor som slutar ovanför fotknölarna och så vill dom på detta sätt visa fotknölarna. Vad är vitsen ni som går omkring så
 
Mode antar jag.
Jag sprang själv omkring i nylonstrumpor och lång snäv kjol i 30 graders kyla när jag var i tonåren. Idiotiskt? Ja, praktiskt? Definitivt inte (jäkligt svårt att parera och hålla balansen om det var halt)! Snyggt/mode? Ja, det tyckte jag då (och andra inom vissa kretsar på den tiden i alla fall). Trots allt så vänjer man sig faktiskt ganska bra vid kylan... Jag reagera mer på "kalsongvisningen" hos en del killar får jag lov att erkänna. Verkar oerhört opraktiskt att gå omkring med brallorna nere vid knäna...
 
De tycker väl det är snyggt?
Kanske inte fryser lika mkt som oss andra?
Övar sig på att tåla kylan inför en polarexpedition?
Vad är det som är snyggt med fotknölar O_o. Tror dom att folk ska titta på dom? Varför kan dom inte istället visa armbågarna. Dom kan ju klippa upp ett hål så att dom syns.
 
Mode antar jag.
Jag sprang själv omkring i nylonstrumpor och lång snäv kjol i 30 graders kyla när jag var i tonåren. Idiotiskt? Ja, praktiskt? Definitivt inte (jäkligt svårt att parera och hålla balansen om det var halt)! Snyggt/mode? Ja, det tyckte jag då (och andra inom vissa kretsar på den tiden i alla fall). Trots allt så vänjer man sig faktiskt ganska bra vid kylan... Jag reagera mer på "kalsongvisningen" hos en del killar får jag lov att erkänna. Verkar oerhört opraktiskt att gå omkring med brallorna nere vid knäna...
Det där med långkalsonger mitt i sommaren skulle ju varenda tjej ha för några år sedan. Varför har dom inte det nu längre
 
Det är MODE! Tro mig, jag vet..... Och jag tror inte det är fotknölarna som ska visas, jag tror det handlar om att det anses fult med strumpor/sockar. Som sticker upp.
Lena, mamma till tonåring.....
Jag kan förstå det att det anses fult men varför inte köpa byxor med rätt benlängd så att varken fotknöl eller sockar som sticker upp inte syns :idea:. Det finns ju
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Mot bättre vetande gick jag på ett yogapass idag eftersom det skulle vara "yin" och det skulle vara bra för att förbättra rörligheten...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: Silver Girl
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Mat Man har tagit hjälp av AI för den nya Colan. Men usch vad äklig den var :yuck:. Hur kunde AI:n missa detta O_o. Har ni provat?
Svar
4
· Visningar
458
Senast: MayGrace
·
Kläder & Bli fin Det börjar bli varmare ute och det slog mig att jag inte har någon vettig jacka att ha på mig i plusgrader. Mina vinterjackor är...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp