Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför är telefonens tangentbord trögt på kvällen?
Jag håller på att bli galen! Det är att skriva på min telefon på kvällarna nuförtiden. Det är som att den inte lyder. Är mina fingrar livlösa eller vad handlar det om?
Jag har inget svar på frågan men har vid några tillfällen upplevt samma sak. Den hoppar över bokstäver, laggar och plockar in bokstäver jag över huvud taget inte varit i närheten av. Mycket frustrerande.
Min gör så ibland valfri tid på dygnet.
Jag brukar trycka av wifi/data då och sedan logga in på nytt. Hjälper inte det så startar jag om telefonen.
Iom att det är annan tidszon här så tänker jag att tex buke uppdaterar eller nåt under den tiden (mitti natta) och det är därför det laggar under en viss period...
Andra tillfällen det laggar i allmännhet på kvällar är ju att "alla" är lediga och uppkopplade samtidigt på samma mast/nät. Här märks det vid storhelger och högsäsong när det är flera tusen fler människor här på ön då.
I en stad borde det inte märkas såå tydligt då fler master finns antar jag.
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Hästhantering Jag har aldrig haft några större problem med stora och små.
Min stora har gått med minishettis och flera olika shetlandsponnys. Har en...