Varför e dom flesta täcken...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Charlie-Boy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 879
C

Charlie-Boy

Varför e dom flesta täckerna vit/beige innuti det är en fråga som jag har funderat på länge..
Varför är det så?

Tacksam för svar :bow:
/C-B:bump:

Sv: Varför e dom flesta täcken...

Ingen annan som funderat på det?:crazy:

:bump: /C-B

tror inte jag har ett enda täcke som är ljust på insidan

har nog bara sånna som är svarta innuti..

vad menar du? Att färgen på fodret på insidan är det? I så fall vet jag inte rikigt om jag håller med dej. De flesta av mina täcken är typ marinblåa på insidan.. De enda som inte är det är ett jätte gamlat Horseware insulator och det är som du säger typ vitt eller begie och så har jag ett sånt där gamalt grönt Bucas smartex som har nån vitaktig färg på fodret...

Så att man vet när det är dags att tvätta....nej jag vet inte har bara ett täcke med vit bomulls-insida, resten är det typ nylon.

Okej jag har många täcken som e vita innuti det var därför jag funderade på det :):):)

har åxå tänkt på det faktikst........ allafall om jag har köpt lite billigare täcken.. dom har ofta varit ljusa på insidan.. typ Hööks "Thermo Master".. men alla dyra täcken jag köpt är mörka på insidan... Mkt bättre!..:) .. fast det kanske inte alls är så... bara en tillfällighet..:eek:

Okej ... Det är faktist så hehe :d :p

Jag tror jag har femton täcken och två av de har vitt foder, så jag har inte märkt det så värsta mycket.

Okej jag bara undrade för jag har många täcken som är det,,,,, :)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
669
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 538
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka