Varför får inte jag se tv4.se ?

Rie

Trådstartare
Varje gång jag försöker mig på att komma in på deras hemsida nuförtiden så "hänger" det sig. "Det här programmet svarar inte" säger en ruta och så är det bara att klicka bort det.
Expressens hemsida får jag inte heller se så ofta.
Har jag någon brandvägg eller liknande som filtrerar bort "dåliga" hemsidor? Eller vad kan det bero på ?
Tidigare kunde jag utan besvär se vad jag ville och var ofta in på 4ans hemsida.....men som sagt, nu låser det sig varje gång.....

Sv: Varför får inte jag se tv4.se ?

prova att byta webbläsare. Ex om du har IE byt till Mozilla Firefox och se om sidorna fungerar bättre i den webbläsaren.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 289
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 552
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka