varför fungerar det inte? vlc..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare coookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 871
C

coookie

Mitt vlc vill inte vara med längre... Det bestämde sig för att inte fungera mer, stod att filen inte finns på samma ställe längre. (Jag kan ha råkat ta bort någon del av programmet:crazy:) Avinstallerade i alla fall och skulle sedan hämta hem det igen, men nu vill det inte... Börjar aldrig nerhämtningen. Varför? Från vilken sida har ni hämtat hem det?:confused:

Sv: varför fungerar det inte? vlc..

Mitt vlc vill inte vara med längre... Det bestämde sig för att inte fungera mer, stod att filen inte finns på samma ställe längre. (Jag kan ha råkat ta bort någon del av programmet:crazy:) Avinstallerade i alla fall och skulle sedan hämta hem det igen, men nu vill det inte... Börjar aldrig nerhämtningen. Varför? Från vilken sida har ni hämtat hem det?:confused:

http://www.videolan.org/

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
338
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 563
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 816
Senast: Bullen22
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
830
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka