varför funkar inte minneskortet i datorn?

mackan

Trådstartare
har minneskort från digital kameran efter att vi filmat och kör in den i datorn, men inget händer. har provat ALLT. kortet har inte låset på, allt ska vara okej, men icke sa nicke. frustrerad.

Sv: varför funkar inte minneskortet i datorn?

testat att ha kvar kortet i kameran och använda kabeln som följde med kameran, troligen en mini-usb, och kopiera via kamerans mjukvara?

Sv: varför funkar inte minneskortet i datorn?

Tack. Jag har lånat minneskortet, kameran är inte min. Det funkade inte hemma men nu när jag har datorn dockad i docknings stationen på jobbet så läser den som den skall.

tack :bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Jeps
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 830
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 388
Senast: Trott
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma... 2
Svar
23
· Visningar
4 908
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur