Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
poppar en automatisk Norton anti virus skylt upp jämt och ständigt mitt i rutan
När man sitter här och skriver kommer den upp och gör så att det jag skriver inte kommer med i inlägg/tråd
Hur får man bort den HJÄLP jag vill inte ha den uppoppandes
Det är en ruta där det står: Norton Antivirus was unable to star the instant Messenger scanner. It will be unable to scan Instant messenger downloads for infections.
Och sedan en länk där jag kan få support.
Jag är så himla rädd att jag ska klicka OK så man beställer något
då måste det va nån inställning som gör att norton vill kolla alla medelanden som skickas med im program som msn,icq mm.. norton tror säkert att buke är ett sånt med
öppna norton och kolla på options om det finns nån sån instälning där.. jag har tyvär inte samma version så jag ka inte kolla vart den liger..
Jo det fanns det men var kan man få bort det??
Det står att man kan trycka på default all, vad menas med det??
Det finns ocå disable auto-protect, är det den??
default all betyder att då ställs standard inställningarna in.
auto protect ska du ha på.. annars kollar den inte om det dycker upp virus medans du använder datorn..
det måste finnas specifierat nån stans om vad som skyddas..
e-mail med mera
kan du möjligen ta ett screenshot på options menyn så kan jag kolla om jag ser vilken det är?
Glömde skriva att jag har inte Anti virus och ska inte ha det heller utan den bara poppade upp igår
Jag vill bara ha bort det helt så jag inte råkar beställa det.