Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför är hon rädd för ridbanan?
Och vad rider du med för nosgrimma?
Verkar som om din häst inte har tillräckligt med muskler för att galoppera kort galopp... och att ta hjälp av starkare bett är idioti kan jag tycka... för det rättar inte till felet utan det döljer bara felet, skulle du sätta på ett vanligt tränsbett så skulle hon rusa igen eller hur?!?!
Jag tycker att du(om du inte redan gör det) borde rida med remontnosgrimma som används på unghästar & andra hästar som vill komma undan bettets inverkan & ett vanligt 2delat... och du säger att din häst är okänslig i munnen... vart tror du att det kommer ifrån? jo, det kommer från dragkampen som uppstår när du sliter i tyglarna när hon inte vill stanna.
Så jag ka rekomendera att du borde ta hjälp av en tränare & föröka få henne att funka på en ridbana & rida dressyr & byta ut kimbelwickbettet till hackamoore med långa "skänklar" eller remontnosgrimma och vanligt 2delat.
Ekonomi & Juridik Selger nye Equestrian Stockholm ponni shabrak, gjorde en pakkepris på 1700 for 3 stykken (purple&gold, Royal navy og Mahogny Glimmer)...