Varför stänger trådar???

Sv: Varför stänger trådar???

Det är Bukes eminenta moderatorer eller Gunnar, som stänger vissa trådar. Det kan bero på att trådarna spårat ur, blivit för stora eller för att tråden finns i dubbel upplaga.

Gunnar är våran kära faderator, han är dessutom upphovsman till bukefalos där du just nu är medlem.:)

Gilette skrev:
Varför blir vissa trådar stängda?????:confused:

Vem stänger dom och varför??? :crazy:
Och din tråd som du kanske syftar på finns en nålad i forumet Bukehjälp därav blev den stängd + att den spårade ur, tror jag:angel:

aha okej! ja, jag märkte att de spårade ur och jag bryr mig egentligen inte om att den stängde. Jag bara undrade varför vissa trådar stängdes :p

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 647
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 616
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
375
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Signatur

Hund, Katt, Andra Djur