Sv: varför tar hon det inte seriöst?
Förstår inte riktigt riktningen i denna tråden..
TS har hjälpt en person med dennes häst, personen i fråga har uppenbarligen tagit emot hjälp, TS har erbjudit att köpa hästen och de bestämde träff för detta ändamål.
Vad i detta säger att ägaren till hästen INTE vill sälja den till TS?
Vare sig h*n vill sälja den eller inte, så har personen i fråga ändå diskuterat saken, alltså gett utrymme för det med TS
Ja, jag hade också blivit besviken, vare sig det handlar om hästköp, bestämt tid för fika eller vad man nu i övrigt har bestämt.
Vill man inte, eller kan man inte (vilken anledning man nu än har) så har man väl ändå vett att lämna återbud eller ett enkelt nej. Mer ska man väl inte behöva begära..
okey såhär är det..
har haft kontakt med en person som behöver hjälp med sin häst..
hon sa att det var jättebra att nån ville hjälpa till, verkade entusiastisk och så.
den är även tillsalu och jag erbjöd mig att kanske köpa den. så hon borde ju vara glad tycker jag..
vi bestämde "träff" men då kom hon inte. försökte ringa men hon svarade inte. sen dess har jag inte orkat nojsa..
Förstår inte riktigt riktningen i denna tråden..
TS har hjälpt en person med dennes häst, personen i fråga har uppenbarligen tagit emot hjälp, TS har erbjudit att köpa hästen och de bestämde träff för detta ändamål.
Vad i detta säger att ägaren till hästen INTE vill sälja den till TS?
Vare sig h*n vill sälja den eller inte, så har personen i fråga ändå diskuterat saken, alltså gett utrymme för det med TS
Ja, jag hade också blivit besviken, vare sig det handlar om hästköp, bestämt tid för fika eller vad man nu i övrigt har bestämt.
Vill man inte, eller kan man inte (vilken anledning man nu än har) så har man väl ändå vett att lämna återbud eller ett enkelt nej. Mer ska man väl inte behöva begära..