Vårföräldrar 2015 #7

Vad roligt med alla 4-åringar. Tycker att det är en helt fantastisk åldern. E fyllde den 2 april så vi firade honom med närmsta släkten helgen innan. Han tycker det ör jobbigt med större sociala tillställningar, men det gick bra. Även om han hellre hade umgåtts i en mindre grupp. Han älskar Bilar så han fick något pussel med blixten mcqueen på och två små bilar från en av filmerna från oss. Han tycker också att dinosaurier och hajar är väldigt intressant så han fick en del faktaböcker om det också.

4-års kontrollen gick bra. Vi hade inget hörseltest utan vår sköterska frågade bara om vi misstänkte dålig hörsel. Det gör vi inte som tur är :).
 
  • Gilla
Reactions: Lo_
A fyller inte år förrns i slute av maj men har pratat om sitt kalas sen i typ november =) .
Han vill ha ett Halloween kalas eller som han säger (haoween).

Fyra års kontrollen ligger ju en till två måndader bort för vår del är dock "orolig" för det att de ska rita en huvudfoting, det kommer inte ske han vill bara "skriva" när han ska rita inget annat. hörseltestet har vi redan gjort då vi går hos logoped och hans syn kollas var sjätte månad så det slipper vi oxå. MEn annars tror jag att han får ok i baken =)
 
Nu är första dagens firande över, han fick fika på sängen imorse och paketen så det blev han nöjd med. Imorgon är det kalas för de närmaste och jag känner som @Lo_ en enorm tacksamhet att mina barn har så fin och kärleksfull relation med sina närmaste.

Sen på söndag blir det kalas för några vänner och deras barn, sen är det äntligen över...

@Rhinos Vi skulle egentligen inte heller ha hörseltest men jag ville för han pratar ofta högt och säger ofta" vad sa du" så vill kolla.
 

Liknande trådar

Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Badtz Maru
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 016
Senast: Twirro
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 012
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp