Jag mår hur bra som helstStackare, den där nivån av illamående är något jag är livrädd för (jag går in väggen och blir helt trött och trög om middagen blir någon timme sen, liksom). Hoppas att du får behålla två mackor imorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag mår hur bra som helstStackare, den där nivån av illamående är något jag är livrädd för (jag går in väggen och blir helt trött och trög om middagen blir någon timme sen, liksom). Hoppas att du får behålla två mackor imorgon!
Jag är så avundsjuk på dig så du anar inteJag mår hur bra som helstinget illamående, trötthet eller annat! *peppar peppar*
Jag är så avundsjuk på dig så du anar inte![]()
Jag mår hur bra som helstinget illamående, trötthet eller annat! *peppar peppar*
Hmm har nu gjort mitt första jobbpass efter semestern 16.15-09.00. Har gått bra förutom att två av mina brukare fick spelet, var och en på sitt sätt. Den ena hotar mig med stryk för han tänker inte ta emot hjälp av någon jävla gravid personal och den andra vägrade äta -det är för svårt att äta när hon har en bäbis på magen...
Så frågan är hur vi ska hantera detta, mailat chefen som har semester denna och nästa vecka samt mailat chefen som är stand in under tiden. Har liksom inte lust att åka på en fetsmäll. Vi brukar ju stänga av vår gravida personal med hänsyn till hot och våld, men först i mitten av graviditeten och detta är mig veterligen första gången hot om våld blivit så här pass riktat och uttalat just pga graviditet. Annars var det nice att vara tillbaka![]()
Mina hungerskänslor har försvunnit de senaste dagarna. Mitt normaltillstånd är att vara hungrig, jag är JÄMT hungrig, mat är mitt liv. Nu har jag tre dagar i rad tittat på klockan vid två-tre på eftermiddagen och insett att jag inte ätit sedan frukost. Jag äter bra när jag väl kommer mig för, så aptiten finns där, det finns bara inget som triggar den.
Så nu blir det till att ställa mobilen, för jag blir ju helt orkeslös av att inte äta ordentligt.
Jag blir ett monster om jag inte äter typ var 3:e timmeSå jag bara väntar på att det ska bli värre men hittills så är jag varken mer eller mindre hungrig än normalt. Sambon säger att han borde lagra upp med sådär 10 kg chokladkakor som han kan ha redo om/när jag blir ännu känsligare för lågt blodsocker, vet inte aaaaalls varför han är så orolig
![]()
Gör ett snabbt inhopp här bara
@Siri vad skönt att höra att jag inte är ensam! har knappt känt nån hunger under min graviditet alls (är i vecka29 nu) men när jag har maten framför mig slinker den ner utan problem
Ställa klocka är en god ide, blir lätt att man glömmer annars och godis brukar va bra att "sätta igång" hungerkänslorna med har jag märkt![]()
Vad olika det kan vara! Jag känner mig hungrig mycket fortare nu än vad jag brukar göra och det känns som att jag äter hela tiden.