Jag har en häst som jag först tänkt låna ut men hittar ingen bra ryttare som jag litar på så jag ska försöka rida så länge det bara går. Har turen att både hopptränaren rider min häst och även dressyrtränaren så det känns bra i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Sten)hård mage - några tips mot det?
Självklart har mina tabletter förstoppning som ett av de vanligaste biverkningarn, som om det inte räckte med att man har en långsam gravidmage
Äter linfrön varje morgon, och det gör att det fungerar ibland. Men skulle behöva något utöver det känner jag...
Åh, värmekudde@Rhinos det är spänningshuvudvärk för mig också, i regel tar jag värmekudde och stretchar men annars hjälper voltaren när den är som värst. Det här var första gången sen jag blev gravid som jag fått ont och behövt överväga värktablett. Somnade istället på värmekudden och det var väl lika bra.
Ah, jag förstårJa det var skönt. Nej det är vanligt ultraljud med nupp-test. Är på 12+0 då (tror vi). Sedan är det ett till när jag är i v. 18.
De som inte vill göra nupp-test får ändå göra själva ultraljudet v. 12-13 om man vill.
Kakmage kallar jag det hahaNu börjar det synas på mig också. Antar att ökat matintag + slappare magmuskler + grapefruktsstor livmoder har satt sina spår. En av mina vänner anade t.o.m att jag var gravid innan jag hann berätta för henne. Känner mig inte riktigt bekväm med magen ännu, eftersom den mest ser tjock ut för tillfället, men får intala mig själv att det är så det ska va
.