Vårföräldrar 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade också svårt att föreställa mig gå upp och nerför berg, dyka under vågor etc. men något som verkligen hjälpte mig där var lustgasen (som jag inte ens tänkte använda innan förlossningen). Den där masken blev typ som en livlina/säkerhetsbälte/fast punkt. Det kändes som att inget annat existerade när värkarna härjade som värst och allt jag såg var den där masken och slangen som jag klamrade mig fast vid för glatta livet men det var verkligen som en metaforisk livboj på ett stormande hav och det fungerade! Jag tror man hittar sina strategier :)
Precis så var det för mig under 1a förlossningen, den där masken var verkligen min livboj och inget i världen hade kunnat få mig att släppa den! Inte så mycket för att den gav sån dundereffekt, utan mer för att den blev som en snuttefilt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
15 328
Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 957
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Jag var tvungen att starta en höst tråd :D Plussade förra veckan så det är fortfarande väldigt tidigt. Om det går vägen blir det vårt...
17 18 19
Svar
373
· Visningar
39 544
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 813
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp