Hoppar in här jag med, är kass på att vara aktiv med uppdatering på buke men läser och följer mycket!
Är beräknad 1 april med mitt andra barn, hoppas på att föda typ alla andra dagar än då
Mår oförskämt bra precis som sist och känner mig lyckligt lottad över det, bara väldigt trött och väldigt hungrig. Kollegorna brukar skratta åt mig när jag sitter och stirrar ut deras matlådor när jag ätit upp min egna så de är snälla och delar med sig
Är i vecka 17+6 idag och rul är vecka 19+5, har varit på ett tidigt ul vilket var väldigt kul då det inte erbjöds med mitt första barn. Känslan av att få se ett friskt barn med hjärtslag är obeskrivlig, var så orolig sist eftersom jag har så få ”symptom”.
Har börjat känna av bebis lite svagt ibland
Fortfarande diffust så man ibland undrar om det är gaser eller bebis, men igår kom det en rejäl karatespark när jag vände över från mage till rygg hos osteopaten
Var tydligen inte helt poppis att trängas med en hård massagebänk!!
Ska bli kul att följa alla i tråden och hoppas att det trillar in några fler.
Är beräknad 1 april med mitt andra barn, hoppas på att föda typ alla andra dagar än då
Är i vecka 17+6 idag och rul är vecka 19+5, har varit på ett tidigt ul vilket var väldigt kul då det inte erbjöds med mitt första barn. Känslan av att få se ett friskt barn med hjärtslag är obeskrivlig, var så orolig sist eftersom jag har så få ”symptom”.
Har börjat känna av bebis lite svagt ibland
Ska bli kul att följa alla i tråden och hoppas att det trillar in några fler.