Varma sulor med inlägg, finns det någonstans?

Skjøldur

Trådstartare
Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det blivit kallt och jag vill gärna ha vanliga filtsulor också men det blir för trångt! Finns det varma inläggssulor att få tag på någonstans?

Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det blivit kallt och jag vill gärna ha vanliga filtsulor också men det blir för trångt! Finns det varma inläggssulor att få tag på någonstans?
Köpte nya vinterkängor idag och de i skoaffären tipsade mig om att köpa till dessa. Låter lite som det du söker. https://www.ellos.se/springyard/var...VNAqiAx3ckQkvEAQYCiABEgL3-_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Och orka hålla i mer än 1 vecka 🙈 Jag behöver era tips! Är lite för stel för mitt eget bästa och har en tanke om att jag vill komma...
Svar
18
· Visningar
688
Senast: farin
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
386
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
831
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur