Sv: Vårmammor 2010 del 9
Jisses vad vi babblar
Ska bli spännande att se vad A har fått för sovvanor efter tandsprickning och sedan förkylning och semester med konstiga tider.
Han har varit uppe till 22-24 och sovit till klockan 10 på dagarna, ätit en flaska välling/gröt och somnat vid 12 och sovit ett par timmar med pappan.
Han sover bättre igen, förra veckan med tänderna var hemskt, MEN bara om han får sova hos oss (läs: helst innanför skinnet) Ibland tittar han upp och ser klarvaken ut, tittar på en och ler, sedan slocknar han igen. Typ bara för att kolla att vi är kvar.
Sen somnar han bäst med pappa nuförtiden, tror att han känner att jag ligger och planerar det jag ska göra NÄR han somnat. Pappan somnar han med istället

Kanske känner han att jag för tillfället är stressad över allt och inget. Har dock varit lite bättre nu när jag haft miljöombyte, får se vad som händer under veckan. har en tid till läkaren i nästa vecka
Sedan hände en annan grej i Norge. Vi köpte dentinox där för tänderna, en flaska mindre än AD dropparna med pepparmintssmak.
Jag blev ju snorig och kompisen var snäll och satte in en flaska med pepparmintsolja till mig.
När sambon ska ge A dentinox så tar han fel flaska, han visste inte att jag fått den andra. Jag fattar inte varför A blir ledsen när han får dentinoxen, han gillade den ju innan! 2 sekunder senare så trillar polletten ner genom min snoriga hjärna....
Han var ledsen i några minuter sedan var det bra, men jäklar vad rädd sambon blev när jag sa att det var fel flaska. (jag med först förstås)
Stackars lille A