Värmeljushållare

Sv: Värmeljushållare

Nån är kär i min ljushållare! :D

Kan slänga in ett par bilder till jag har på den:

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/26030000-26039999/640x480/26035168.jpg

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/26030000-26039999/640x480/26035177.jpg

Det är egentligen som en fyrkant som innehåller fyra mindre fyrkanter (om man kollar uppifrån på stängerna) och i dom mindre fyrkanterna står då dessa värmeljusglasen på olika nivåer och i toppen av allt avslutas det med en tjock klar glaskula!

Jag fullkomligt älskar den, men då jag fick den i present så har jag ingen aning var den kommer ifrån och har aldrig sett nån liknande varken före eller efter.

(Ps. Jag heter MikaTela nu ju inte Hayah ;))

Sådana där brukar finnas i presentbutiker som säljer allt det där krimskramset som man inte visste att man behövde. Så kolla i mindre presentaffärer och inredningsbutiker.

Ser nästan ut som nått från PartyLite... fast jag hittar ingen sån på deras hemsida.. Ingen som har en katalog hemma?? De har ju så himla mycket...

Fast iof när jag tittar närmare på den så... slog mig tanken att man kanske kunde bygga en själv :). Fast jag kanske inte kan svetsa(?) ihop den.

...för mig kommer du alltid vara hayah (eller hajjen:p)...

Senast ändrad:

Vilken mysig lägenhet du har! Förutom soffan då :p

Jao... Det är en stor och fin lägenhet särskilt för att vara en etta. :)
Fast vet inte om du klagar på min andra älskling - soffan (väl utvald och väntad på i 2-3 månader innan leverans :p).

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 741
Senast: corzette
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 751
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 873
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 346
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?