Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tipsar även om att använda en låång jacka. värmer betydligt bättre! har korta dunjackor men när det är riktigt kallt tar jag fram min långa jacka från hööks som är supervarm.![]()
Tips på bra RIDvantar, och andra sätt att hålla händerna varma? Fryser otroligt lätt om händerna, har t.o.m. vantar nu i stallet![]()
Jag har ett par superbilliga termoridbyxor från Aubiose, kostade nån hundring bara, och de funkar då utmärkt, även om man kanske inte vill mingla i dem.
Däremot finns det ju vanliga ridbyxor, fast i typ neopren, det är såna jag menar óch som Pikeur har![]()
Är det såna tjocka??
Jag klarar inte av det, kan knappt rida med jacka, så tjocka termoridbyxor går inte. Däremot finns det ju vanliga ridbyxor, fast i typ neopren, det är såna jag menar óch som Pikeur har
Min tjockaste jacka har typ fleecefoder, så jag bylsar verkligen inte på migKör med funktionsmaterial och 3-4 lager.
Fingrarna däremot är jag helt tvärtom med, avskyr att ha handskar på mig. Är det över fem minusgrader försöker jag rida utan, är det för kallt blir det ett par med gummi på undersidan och vindtät fleece på ovansidan. Är det för kallt för det eller långritt blir det ett par stickade ridvantar eller pappas fleecevantar över de i gummi/fleece.